CRM dla biur nieruchomości

Moduł CRM - baza klientów

Nasza platforma do wyszukiwania ofert nieruchomości ułatwia zarządzanie bazą klientów oraz ofertami nieruchomości. Dzięki funkcji dodawania klientów można łatwo stworzyć bazę danych klientów i ich informacji kontaktowych, a także dodawać do nich komentarze, sprawdzać ogłoszenia klienta w Sads.pl, przypisywać do niego projekty ofert, teczki oraz schematy poszukiwań.

Baza klientów dla biur nieruchomości

Szybko wyszukaj klienta nawet podczas rozmowy

W Sads.pl wystarczy wpisać nazwisko, imię lub numer telefonu klienta, a nasz system od razu przekieruje do jego karty, gdzie znajdują się wszystkie szczegółowe informacje na temat jego preferencji, zaproponowanych nieruchomości czy historii kontaktu. Wszystkie niezbędne informacje możesz mieć w kilka sekund, nie przerywając pracy na programie.
Tylko w Sads.pl
Do każdego klienta jest przypisany konkretny użytkownik, dzięki czemu kartę klienta może usunąć i edytować tylko jego opiekun.

Grupuj klientów jak Ci wygodnie

Chciałbyś pogrupować klientów? Nic prostszego! W Sads.pl dowolnie utworzysz grupy i każdego klienta przypiszesz do jednej lub kilku grup. Chcesz rozróżnić na podstawie kontaktu zimny/ciepły klient? Albo potencjalny/pozyskany? A może chciałbyś stworzyć grupę klientów VIP? W Sads.pl nie ma ograniczeń! Twórz grupy, jakie tylko chcesz i przypisuj do nich wybranych klientów.
Tylko w Sads.pl
Dowolnie twórz własne grupy klientów i każdego przydzielaj tylko do grup, których potrzebujesz.

CRM dla agencji nieruchomości

Baza klientów dla biur nieruchomości

Zapisz schemat poszukiwania dla każdego klienta

Jeżeli poszukujesz nieruchomości dla klienta, poza utworzeniem dla niego teczki z szansą sprzedaży, dodaj i połącz z nim schemat poszukiwań. Dzięki niemu szybko sprawdzisz, czy pojawiły się nowe oferty spełniające kryteria klienta oraz w razie potrzeby ustawisz natychmiastowe powiadomienia e-mail o nowych ofertach.

Pracujesz w zespole? w Sads.pl klient jest przypisany do użytkownika, który go utworzył, dzięki czemu tylko on może z nim łączyć teczki, projekty i schematy poszukiwań. System przypisywania klientów do opiekunów zapewnia, że tylko opiekun danego klienta może dokonywać jego modyfikacji. w razie potrzeby można przekazać klienta innemu współpracownikowi, wtedy powiązane z nim teczki, schematy i projekty również zostaną przeniesiona do nowego opiekuna.